Crystal小可

【歌词自翻】【终结的炽天使op】X.U.

I don't want nobody to get killed
我不想让任何人被杀害
I'll come and get you
我会来接你
I am always ready to fight
我总是准备好迎战
So don't take all of the blame we were all swept away
所以别再揽下所有的责备我们都是被赶走的
Don't take all of the weight.
别再背负所有的重担
You always do
你总是这样
There will always be something you cannot control
总会有一些你无法控制的事情
We will overcome.Your salvation has begun
我们将会克服 你的救赎开始了
No signs,No lights,Such a mess all over
没有标记,没有光明,这等狼藉
Don't kill your hopes
不要抹杀希望
You make me realize who I need
你让我意识到我需要的是谁
I'll be there hold on
我会到你的身边,坚持住
They'll change you somehow
他们会设法改变你
So where are you now?
你身处何方?
I'll reach you by dawn
我会在黄昏前到达你身边
Before you can be turned
在你转移阵营之前
Illusion are torn
幻境被撕裂
The fallen angels you run with don't know
你收服的堕天使不知道
It is the pain that makes us all human after all
正是这痛楚让我们拥有人性
Warm old sepia photographs show
老旧的墨色的照片展示着
Our fragile precious world
我们脆弱却珍贵的世界
Must protect it,respond to the call
一定要保护它,回应那个呼唤

Are they really deep inside your head?
它们真的身处你的头脑深处吗?
Do they control you like a little marionette?
它们真的向一个牵线木偶一样控制你吗?
I'll cut the string off you dead.Come in with me
我将会切断控制你的细线,跟着我来吧
Let me free the wings of your soul.Can make it fly
让我解放你的灵魂的羽翼,让你翱翔
We've been waiting here just to make you whole again
我们在这里等待只为让你再一次完整
No more hating see I have always been your friend
不会再有可憎的景象,我一直是你的朋友
No signs,No lights,Such a mess all over
没有标记,没有光明,这等狼藉
Don't kill your hopes
不要抹杀希望
You make me realize who I need
你让我意识到我需要的是谁
I'll be there hold on
我会到你的身边,坚持住
They'll change you somehow
他们会设法改变你
So where are you now?
你身处何方?
I'll reach you by dawn
我会在黄昏前到达你身边
The shadows appear
阴影出现
Illusions are born
幻境借此而生
The fallen angles you run with don't know
你收服的堕天使不知道
It is the pain that makes us all human after all
正是这痛楚让我们拥有人性
Warm old sepia photographs show
老旧的墨色的照片展示着
Our fragile precious world
我们脆弱却珍贵的世界
Must discard it ,respond to the call
一定要丢弃它,回应那个呼唤

If you wanna fight with me
如果你想和我一同战斗
Then go ahead fight with me
那么就向前冲与我同行
Cos all I wanna do is help you man
因为我想做的一切就是帮助你
You will be the death of me
我会因你而死
The power of our army has been cut with a scythe
我们的队伍的力量已经被镰刀分割
And if we lose you to them we may never survive
如果我们把你输给了他们我们也许就无法幸存
You can leave but you must first believe
你可以离开,但是你一定要相信
Just one step at a time and keep your head up boy and
仅仅迈出一步,然后抬起你的头,然后
You'll be free
你就会得到自由

评论(2)
热度(16)
© Crystal小可 | Powered by LOFTER